Verzenden
Vanaf 100 euro geen verzendkosten!
De kosten voor verzending van een pakket tot 31 kg binnen Nederland bedragen €5,50
De kosten voor verzending van een pakket tot 31 kg binnen België bedragen €6,50
De kosten voor verzending van een pakket tot 31 kg binnen Duitsland bedragen €7,00
Levertijden
Op werkdagen besteld, volgende dag in huis
Bestelt u op werkdagen voor 22.00 uur, dan heeft u uw bestelling meestal de volgende werkdag al in huis. Voor de verzendingen binnen Nederland hebben we verschillende opties. U kunt zelf als klant kiezen op welke manier en met welke vervoerder het pakket bezorgd wordt. Internationaal bezorgen wij met Post NL. Bestelt u vanuit België dan zal uw bestelling over het algemeen binnen 2 tot 3 werkdagen na ontvangst van betaling arriveren.
Indien u niet thuis bent
Als u niet thuis bent bij aflevering, wordt de bestelling de volgende dag opnieuw aangeboden. DHL Parcel en Post NL biedt een pakket tweemaal aan. De aanbieding vindt plaats op werkdagen tussen 09.00 uur en 21.30 uur.
U dient hier rekening mee te houden tijdens uw bestelling.
Als een pakket niet kan worden bezorgd, krijgt u een bericht. Hierop staat waar u het pakket binnen drie weken kunt afhalen. Ook kan de DHL Parcel het pakket bij een van uw naaste buren afgeven. In dit geval zou de DHL Parcel u hiervan op de hoogte brengen via een briefje in de bus.
Als u de zending zelf niet kunt afhalen, dan is er meestal een mogelijkheid om iemand te machtigen. Kijk op de achterzijde van het afhaalbericht voor meer informatie.
Het pakket blijft 3 weken op het postkantoor liggen voordat het weer naar ons wordt teruggezonden. Indien een pakket retour komt en wij moeten het opnieuw versturen dan rekenen wij (opnieuw) een bijdrage in de verzendkosten.
Binnen 24 uur leveren
Om deze service te bieden zijn wij afhankelijk van andere partijen zoals pakketdiensten en banken.
Pakketdiensten leveren alleen op “WERK”dagen. Dit houdt in dat, indien u op vrijdag na 16.00 uur of in het weekend besteld de bestelling de volgende werkdag (maandag) wordt verzonden en u de order dus dinsdag kunt verwachten.
Voorwaarde is dat de betaling bij ons gegarandeerd is voordat wij de order afsturen. In bijna alle gevallen is uw betaling via het online betalingsverkeer gegarandeerd en wordt het pakket nog dezelfde dag verzonden. Uitzondering hierop is de betaalmethode overboeking. Doordat het betalingsverkeer tussen banken soms enkele dagen kan duren wordt dit pakket ook later afgestuurd.
Uw orders worden nog dezelfde dag verwerkt mits:
- De bestelling is geplaatst voor 22.00 uur
- De betaling is goedgekeurd (in geval van overboeking moet de betaling dus eerst zijn voldaan)
Als een bestelling in meerdere leveringen moet plaatsvinden zijn de extra kosten voor Solution.
Voor tarieven buiten de Benelux kunt u contact opnemen via de klantenservice
De zending volgen…. (Track & Trace)
Zodra uw bestelling bij ons het magazijn verlaat krijgt u hier automatisch (via email) een bericht van. In deze bevestiging vermelden wij ook een zogenaamd ‘track & trace’ nummer. U kunt dan via internet uw bestelling met de deze specifieke code volgen. Wij verzenden alle zendingen met Track & Trace code, u kunt uw zending dus ten alle tijde volgen.
Producten in BackOrder… (niet voorradig)
Mocht uw bestelling om een bepaalde reden niet (volledig) kunnen worden verwerkt dan brengen we u zoveel mogelijk via een e-mail op de hoogte.
Mocht u binnen 5 werkdagen na het verstrijken van de levertijd geen producten noch communicatie hebben ontvangen, dan kan er iets fout gegaan zijn. Wij verzoeken u in dat geval om contact met ons op te nemen. Zodat wij er voor kunnen zorgen dat u niet onnodig op uw bestelling zit te wachten.
Op een ander adres bezorgen
Het is ook mogelijk om de order op een ander adres, dan uw huisadres het product te laten leveren. U kunt in het order proces bij het invullen van gegevens een apart afleveradres opgeven.
Afhalen
Deze optie is op dit moment nog niet mogelijk.
Ruilen & retourneren
14 dagen bedenktijd
Nadat u het door u bestelde product heeft ontvangen, heeft u de mogelijkheid om zonder opgave van reden binnen 14 werkdagen na ontvangst, de koopovereenkomst met Solution te ontbinden.
U kunt dan de pakketten aan ons retourneren via de post:
- Het product dient ongebruikt te zijn en/of onaangebroken.
- U dient wel zelf de kosten en het risico van het retourneren te dragen. Retourzendingen die niet voldoende zijn gefrankeerd, zal Solution niet accepteren.
- We verzoeken u een kopie van de factuur bij de retourzending toe te voegen.
Een retourpakket kunt u afgeven op het postkantoor en versturen naar onderstaand adres:
Monta packing
Hooiweg 11
5165 NL Waspik
tav: Rexar
Wij zijn niet verantwoordelijk voor het onjuist invullen van foutieve adres-gegevens (Naam, adres, woonplaats) waardoor bestellingen niet op de juiste plaats afgeleverd kunnen worden.
Solution behoudt het recht om geretourneerde producten te weigeren of om slechts een gedeelte van het reeds betaalde bedrag te crediteren wanneer het product door uw toedoen is beschadigd.
Indien een product wordt geretourneerd dat naar het oordeel van Solution schade heeft opgelopen die aan een handeling of nalatigheid van u te wijten is of anderszins voor uw risico komt, zal Solution u hiervan schriftelijk (via brief of e-mail) in kennis stellen.
Wanneer de retourzending in goede staat is ontvangen wordt het bedrag binnen 30 dagen bijgeschreven op uw bank- of girorekening. Voor het terugbetalen van reeds betaalde bestellingen (bij vooruitbetalen) hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig. Klanten uit België dienen tevens het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden.